Saturday, August 26, 2006

mail met Marc


hm,
dat wordt roeien in Amsterdam,
denk ik..:

de gemeente heeft besloten mijn illegaalliggend waar zoveel plek is
bootje mee te voeren

naar een fijne droge plek
waar het heel alleen is
en niemand er plezier aan beleeft

het is een triest verhaal


maar
wat heb ik genoten
van het bootje!

Hadewych

----------------------------------------------
> Hoi Hadewych,
>
> wat een triest verhaal... ik moet er bijna van huilen.
> Kan je de boot niet ergens ophalen?
>
> Weet je wat... we gaan 'm bevrijden met mijn boot!!
>
> groet,
> Marc
>
-----------------------------------------------


mijn idee

heel waarschijnlijk ligt hij hier
op een steenworp afstand vandaan
in een kooi van hekken
- weliswaar redelijk gezellig met medelotgenootbootjes, maar -
op het droge
te snakken naar water

het zou moeten lukken..

ons botenbevrijdingsfront!

groet,
Hadewych
------------------------------------


er hebben zich inmiddels 4 mensen gemeld!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home